17 cze 2014

Duże zmiany

Witajcie!
Dzisiaj wyjątkowo będzie trochę prywaty.
Jest mi niezmiernie miło, że moja biżuteria się Wam podoba. Dociera do mnie wiele ciepłych, entuzjastycznych opinii, a także zapytań odnośnie tego gdzie można kupić moje wyroby. Dziękuję za tak pozytywny odzew! 
Przez ostatni czas nic nowego nie pojawiło się na blogu. Czuję się więc w obowiązku wyjaśnić tę nieobecność. Chciałabym Was wszystkich powiadomić o zmianach, które nastąpią. Oficjalnie informuję, że już wkrótce ruszy sklep internetowy, w którym będzie można zaopatrzyć się w produkty pierwszej potrzeby, niezbędne do normalnego funkcjonowania w społeczeństwie... mowa tu oczywiście o mojej biżuterii :) Prace trwają również nad przeprowadzką mojego warsztatu w nowe (jeszcze większe) miejsce. To wszystko pociągnie za sobą również metamorfozę blogu. Zdaję sobie sprawę, że w tej chwili jest to wyłącznie wizytówka moich dokonań. Dążę do tego, aby to miejsce całkowicie zmieniło wydźwięk. Nie będę już prezentować tutaj gotowych prac wraz z opisem - taka forma zostanie zachowana w sklepie. Będzie świeżo, ciekawie (mam nadzieję) i ... zupełnie inaczej ...
Bardzo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. O wszelkich modyfikacjach będę informować Was na bieżąco. Trzymajcie kciuki :)
Pozdrawiam Was serdecznie,
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz