16 paź 2014

Monika Kraczek - biżuteria autorska

Witajcie!

Otwarcie sklepu troszkę się przedłużyło, ale nareszcie mogę Was zaprosić do mojego świata.
Starałam się, aby strona była prosta, intuicyjna i przyjazna dla użytkowników – mam nadzieję, że te założenia potwierdzą się w praktyce. Chciałabym tutaj zaznaczyć, że prace nad uruchomieniem sklepu wykonywałam tylko z pomocą mojego męża (ogromną!), a ze względu na to, że jesteśmy laikami w tej kwestii, to uczyliśmy się na błędach. Proszę zatem o wyrozumiałość. Będę również wdzięczna za opinie, czy coś wg Was można ulepszyć lub o skontaktowanie się ze mną, jeżeli okaże się, że sklep nie działa poprawnie.

Moja biżuteria, w porównaniu do ogólnodostępnej na rynku, nie należy do najtańszych. To dlatego, że produkty są tworzone od podstaw ręcznie, tylko z najlepszych i wyselekcjonowanych materiałów (srebro, złoto, kamienie naturalne), z minimalnym wykorzystaniem gotowych półfabrykatów (np. drobne łańcuszki). Każda ozdoba dzięki unikatowemu wzornictwu jest niepowtarzalna.
Jestem zwolenniczką skromnych, ale solidnych początków, dlatego w ofercie nie ma jeszcze wielu produktów. Zgodnie z moimi założeniami, siły poświęcam przede wszystkim na szerzeniu jakości, co czasem może skutkować małą liczbą samych wyrobów. Sukcesywnie będę wprowadzać nowe modele biżuterii. Zachęcam Was również do kontaktu w sprawie indywidualnych zamówień. Uwierzcie mi, że nie ma większej frajdy od posiadania czegoś wyjątkowego, stworzonego zgodnie ze swoimi marzeniami :)


Zapraszam:    www.monikakraczek.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz